Kas mobiilses rakenduses on olemas kaardivaade, kus kõik sõidukid on nähtaval?

Kaardivaade on saadaval nii veebibrauseris kui ka mobiilses rakenduses. Mobiilses rakenduses on kaardivaate funktsioon paremas ekraani servas ja tähistatud sõiduki märgiga. Kaardil saab vaadata nii sõidukite hetke asukohta kui avada teekondasid.
*Kui see funktsioon ei ole teie ettevõttel aktiveeritud, pöörduge palun oma kliendihalduri poole või kirjutage klienditoele. support@fleetcomplete.ee

Kaardivaade_koos

Kas Fleet Complete rakenduses on olemas ka tankimiste automaatne sisestuse võimalus?

Rakenduse siseselt on olemas liidestused Eesti suuremate tanklakettidega – Circle K, Olerex ja Alexela. Liidestuse aktiveerimiseks pöörduge palun oma kliendihalduri poole või kirjutage klienditoele: support@fleetcomplete.ee

Hooldusteavitused

Kas rakendusse saab lisada ka hoolduste teadaandeid ja muid teavitusi, mis lihtsustaks suure autopargi haldamist?

Hoolduste teavitusi kui ka muid olulisi meeldetuletusi saab lisada „Teavitused“ moodulis. Kui see funktsioon ei ole teie ettevõttel aktiveeritud, pöörduge palun oma kliendihalduri poole või kirjutage klienditoele. support@fleetcomplete.ee

Hooldusteavitusi saab seadistada kuupäeva, kilomeetri ja töötunni põhiselt.

Mis saab siis kui sõiduk on vaja mingil põhjusel süsteemist eemaldada?

Lõpetatud sõidukid ja nendelt kogutud info jäävad süsteemi, et meie klientidel oleks võimalik saada terviklikku ülevaadet oma sõidukipargist (näiteks kvartali/ poolaasta vaade). Sõidukite eemaldamiseks on kaks valikut.

a) Mitteaktiivseid sõidukeid on võimalik kasutaja vaatest peita, kasutades programmisiseseid filtreid.

b) Sõiduki teenusest eemaldamiseks palun teavitage oma kliendihaldurit või kirjutage klienditoele: support@fleetcomplete.ee

Sõiduki eemaldamine
Korduv broneering

Kas sõidukite broneerimisvõimaluses saab teha korduvat broneeringut?

Fleet Complete rakenduses on korduva broneeringu loomise võimalus.

Kui see funktsioon ei ole teie ettevõttel aktiveeritud, pöörduge palun oma kliendihalduri poole või kirjutage klienditoele. support@fleetcomplete.ee

Kas Fleet Complete seadmetega on võimalik jälgida ka kütusekulu?

Kütusekulu jälgimiseks on vajalik sõidukisse paigaldada spetsiaalne kütuse taseme andur või tellida CAN-ühendus. Kütusekulu ülevaade on saadaval „Raportid“ moodulis, kus on võimalik lihtsa vaevaga välja võtta kütuse kulu nii päeva kui perioodi kaupa. Saadud andmete põhjal on võimalik juhte koolitada ja/või premeerida ökonoomsemalt sõitma. Kütusekulu efektiivne juhtimine võib säästa kütusekuludest kuni 25%.

Kas saan seadistada liikumise teavitust?

Fleet Complete keskkonnas on võimlaik erinevaid sõidukite liikumisega seotud teavitusi seadistada „Sündmused“ moodulis. Sündmuste liigid on näiteks:

  • Alasse sisenemine
  • Alast väljumine
  • Peatumine
  • Sõiduk hakkab sõitma
  • Kiirus
  • Liikumine süüde väljas
  • Süüde sisse
  • Süüde välja
  • Pinge
  • GPS häire

Reegli saab seadistada vastavalt vajadusele, valides aja, sõiduki(d) ning ala, milles reegel kehtib.

Teavitused on võimalik tellida mugavalt e-postile. Kõik sündmused salvestuvad ka Fleet Complete keskkonda. Kui see funktsioon ei ole teie ettevõttel aktiveeritud, pöörduge palun oma kliendihalduri poole või kirjutage klienditoele: support@fleetcomplete.ee

Kuidas saab kõige täpsema odomeetri näidu?

Kõige täpsema odomeetri näidu saab, kui paigaldada GPS seadmed autodele CAN-ühendusega, sel juhul kuvatakse Fleet Complete rakenduses auto odomeetri näit ja edaspidine korrigeerimine ei ole enam vajalik.

Kuidas integreerida Fleet Complete rakendus teiste programmidega?

Liidestuse sooviga palume pöörduda oma kliendihalduri või klienditoe poole, kes oskab sel teemal kaasa mõelda ja vajadusel kaasata ka arendusmeeskonna või partnerid.

Oma soovidega saate pöörduda kas oma kliendihalduri poole või kirjutada meile: myyk@fleetcomplete.ee

Mida teha kui programm hangub ja mõni menüü osa ei taha infot ära laadida?

Kui probleem ilmneb korduvalt, võib aidata küpsiste kustutamine. Kui see probleemi ei lahenda, võta julgelt ühendust meie klienditoega aadressil support@fleetcomplete.ee

Kas Fleet Complete rakendus on saadaval ka nutiseadmes?

Rakendus on kasutatav nii veebibrauseris kui ka nutiseadmes. Mugava mobiilse rakenduse FCPlus saad alla laadida siit:

App-Store
Google-Store

Tekkis veel küsimusi?