Avalik haldus ja riigikaitse
Oleme kohalikele omavalitsustele välja töötanud lahendused tulenevalt nende vajadustest. Meie tarkvara sisaldab näiteks elektroonilise sõidupäeviku lahendust, sõidukite jälgimise lahendust, automaatseid meeldetuletusi hoolduste kohta, nutikat uut mobiilirakendust ühiskasutuses olevate sõidukite broneerimiseks. Ühiskasutuses olevate autode ühtne digitaalne broneerimissüsteem lihtsustab autode broneerimist ja teil ei ole vaja eraldi inimest, kes broneeringutega tegeleb vaid meie rakendus täidab selle funktsiooni ise. Lisaks saate soovi korral kasutada tööülesannete digitaalse haldamise lahendust, mis aitab teil meeskonnasiseselt mugavalt jagada tööülesandeid ja planeerida efektiivsemalt objektide külastusi.
MIKS KASUTADA FLEET COMPLETE’I LAHENDUSI?
LAHENDUSED, MIDA PAKUME
SÕIDUKITE GPS-JÄLGIMINE
Jälgige kõigi omavalitsuse sõidukite asukohta ühelt ekraanilt ja omage selget ülevaadet, kus sõidukid parajasti asuvad ja kui palju aega neil kulub mingi tööülesande täitmiseks või objekti külastamiseks. Teil on selge ülevaade töötajate tööajast ja tehtud ületundidest.
ELEKTROONILINE SÕIDUPÄEVIK
Automaatne sõidupäeviku lahendus, mis suurendab kohaliku omavalitsuse tulemuslikkust ja läbipaistvust. Autole paigaldatakse GPS-kontrollerseade, mis jälgib auto asukohta ja liikumist. Selle põhjal registreerib süsteem automaatselt kõik sõidud, märkides ära algus- ja lõpp-punkti, sõiduaja ja vahemaa.
ÜHISKASUTUSES OLEVATE SÕIDUKITE BRONEERIMISSÜSTEEM
Fleet Complete’i ühiskasutuses olevate autode nutikas broneerimissüsteem pakub kohalikele omavalitsustele terviklikku tarkvaralahendust sõidukite broneerimiseks ja autopargi haldamiseks. Autosid saab broneerida ja broneeringuid hallata kasutades nutitelefoni ja töötajale tuleb automaatne teavitus, kui broneering on kinnitatud või muudetud.
TALIHOOLE
Talvised teehooldetööd on enamasti kulukas väljaminek. Ecofleeti tarkvara aitab muuta kõik talvised lumetõrjetööd läbipaistvamaks. Tänu selgele ülevaatele saate maksta ainult omavalitsuse poolt tellitud tööde eest ning hoiate kokku ebavajalike tööde pealt.
ÖKONOOMSE SÕIDUSTIILI HINDAMINE
Motiveerige töötajaid ökonoomsemalt sõitma. Mobiilirakendus annab autojuhtidele tagasisidet nende sõidustiili ökonoomsuse kohta ja juhid saavad oma tulemusi teiste juhtidega võrrelda ning hinnata, kuidas nende sõidustiil on ajajooksul muutunud.
TÖÖÜLESANNETE DIGITAALNE JUHTIMINE
Meie tarkvara abil saab ametnikele tööülesandeid jagada otse mobiilirakendusse. Ametnikel on selge ülevaade, mis tööülesandeid neil täita tuleb ja millal ülesannete täitmisega alustada. Kogu dokumentatsioon, nagu tööaeg, kütusekulu, üleandmis-ja vastuvõtuaktid on ühes süsteemis digitaalsel kujul. Erinevaid raporteid on kuupäevade või töötajate kaupa lihtne otsida ja alla laadida.
VARADE JÄLGIMINE
Hoidke oma varal silm peal. Meie varade jälgimise süsteem annab teile reaalajas ülevaate, kus masinad parajasti asuvad. Saage automaatseid teavitusi, kui mingi masin või sõiduk on määratletud alast väljunud või kui auto aku hakkab tühjenema.
KÜTUSEKULU JÄLGIMINE
Hoidke kütusekulu kontrolli all. Saage automaatseid teavitusi, kui kütuse maht paagis järsult väheneb. Kütuseinformatsiooni jälgimine võimaldab lisaks analüüsida kütusekulu erinevate autode ja juhtide lõikes.
AUTOMAATSED TEAVITUSED HOOLDUSTE KOHTA
Hoidke omavalitsuse sõidukid töökorras neid õigeaegselt hooldades. Saate seadistada automaatseid meeldetuletusi lähenevatest hooldusest SMS-i või e-kirja teel. Teil on ülevaade, kui palju kilomeetreid või päevi saab üks või teine sõiduk enne hooldusesse minekut veel sõita ning kõik tehtud hooldused on süsteemist tagasiulatuvalt ülesleitavad.
Ühiskasutuses olevate autode broneerimissüsteem
SÕIDUKITE BRONEERIMISSÜSTEEM
Ühiskasutuses olevate autode digitaalne broneerimissüsteem lihtsustab autode broneerimist ja teil ei ole vaja eraldi inimest, kes broneeringutega tegeleb vaid meie rakendus täidab selle funktsiooni ise. Töötajad saavad autosid broneerida ja broneeringuid hallata kasutades nutitelefoni ja neile tulevad automaatsed teavitused, kui nende broneering on kinnitatud või muudetud. Samuti ühildub meie lahendus erinevate kalendritega, näiteks Outlookiga, mis teeb teenuse kasutamise eriti mugavaks.
JUHI-ID
Te ei pea enam majandama suure hulga autovõtmetega vaid juht saab autoukse avada kasutades isikustatud RFID kaarti või mobiilirakendust. Süsteem lubab autoukse avada ainult autoriseeritud töötajal, kelle nimel broneering on tehtud.
SÕIDUKITE KASUTATAVUSE ANALÜÜS
Broneerimissüsteemi raportite analüüs aitab tuvastada võimalusi autode efektiivsemaks kasutamiseks ja läbi selle inimlike vigade vältimiseks, ökoloogilise jalajälje vähendamiseks ja kulude kokkuhoidmiseks. Saate analüüsida autode kasutatavust sõidukite, päevade, inimeste ja osakondade kaupa. Samuti, kui teil on erinevatel osakondadel eraldiseisvad kulukohad, saate meie süsteemi abil hõlpsasti kulud lisada õige osakonna alla.
KLIENDILOOD
SISEMINISTEERIUM
Siseministeeriumi allasutused haldavad Eesti suurimat autoparki, mis koosneb rohkem kui 1,000 sõidukist. Fleet Complete toetab nende sõidukite haldamist, pakkudes lahendusi, mis tagavad sõidukite tõhusa, ohutu ja säästva kasutamise, pakkudes üksikasjalikku ülevaadet sõidukite tehnilisest seisukorrast, läbisõidust ja kasutusmustritest.
RMK
RMK-s töötab 700 inimest, kellest väga paljude töö hõlmab erinevate metsade ja külastuskeskuste vahel liikumist. Töötajatele, kelle töö seisneb metsas viibimises, olgu siis metsa majandamas, kasvatamas, korraldamas või hoidmas, on ametiautod igapäevased töövahendid. Kuid selleks, et autode kasutamine läbipaistev oleks, on RMK kasutusele võtnud GPS-sõidupäeviku. Ecofleeti (Fleet Complete) lahendus on peal ligikaudu 300 autol.