Eesti Teed

KESKKONNAAMET

J.R.

Ülevaade

Fleet Complete’i teenust kasutavad enamasti erinevad neljarattalised sõidukid, aga teenus sobib hästi ka muudele motoriseeritud masinatele. Näiteks varustati 265 Peipsi järvel ametlikult kalapüügiga tegelevat veesõidukit Ecofleeti (uue nimega Fleet Complete’i) teenusega, mis võimaldab jälgida nii reaalajas kui ka minevikus paatide täpset asukohta ning teekonda. Kõik Peipsi professionaalsed kalurid, kes soovivad järvel tööd teha, peavad oma veesõidukil jälgimisseadet kasutama.

Kalapüügis on mitmeid erinevaid piiranguid – on alasid, kus ei tohi püüda, kehtivad ka keeluajad, mil ei tohi kala püüda (näiteks kudemise ajal) ning kvoodid kui palju tohib üldse erinevaid kalu püüda. Tänu Ecofleeti teenusele on Keskkonnainspektsioonil igal hetkel olemas ülevaade, mis alused järve peal on ning kas rikutakse püügiaegade reegleid või mitte. Uus tehnoloogia võeti kasutusele vajadusest selgema ülevaate järgi – kui varem saadi täpset infot ainult kontrollreidide abil, siis nüüd on ülevaade igal hetkel olemas.

“Heameel on märkida, et kalalaevade GPS-jälgimise süsteem, mis on alles suhteliselt uus asi, toimis üllatavalt hästi.“

Aare Pai

Kalakaitseosakonna peainspektor
  • 256 veesõidukit on varustatud FleetCompete seadmetega
  • Paatide jälgimine reallajas
  • Alade jälgimine

Leiame teie ettevõttele sobiliku lahenduse

Aitame teid innovaatiliste lahendustega, et saaksite efektiivsemalt autoparki  ja liikvel olevat meeskonda juhtida. 

Teised kliendilood

KESKKONNAAMET

Ülevaade Fleet Complete'i teenust kasutavad enamasti erinevad neljarattalised sõidukid, aga teenus sobib hästi ka muudele motoriseeritud masinatele. Näiteks varustati 265 Peipsi järvel ametlikult kalapüügiga tegelevat veesõidukit Ecofleeti (uue nimega Fleet...

RMK

RMK-s töötab 700 inimest, kellest väga paljude töö hõlmab erinevate metsade ja külastuskeskuste vahel liikumist. Töötajatele, kelle töö seisneb metsas viibimises, olgu siis metsa majandamas, kasvatamas, korraldamas või hoidmas, on ametiautod igapäevased töövahendid. Kuid selleks, et autode kasutamine läbipaistev oleks, on RMK kasutusele võtnud GPS-sõidupäeviku. Ecofleeti (Fleet Complete) lahendus on peal ligikaudu 300 autol.

KESKKONNAAMET

J.R.

Ülevaade

Fleet Complete’i teenust kasutavad enamasti erinevad neljarattalised sõidukid, aga teenus sobib hästi ka muudele motoriseeritud masinatele. Näiteks varustati 265 Peipsi järvel ametlikult kalapüügiga tegelevat veesõidukit Ecofleeti (uue nimega Fleet Complete’i) teenusega, mis võimaldab jälgida nii reaalajas kui ka minevikus paatide täpset asukohta ning teekonda. Kõik Peipsi professionaalsed kalurid, kes soovivad järvel tööd teha, peavad oma veesõidukil jälgimisseadet kasutama.

Kalapüügis on mitmeid erinevaid piiranguid – on alasid, kus ei tohi püüda, kehtivad ka keeluajad, mil ei tohi kala püüda (näiteks kudemise ajal) ning kvoodid kui palju tohib üldse erinevaid kalu püüda. Tänu Ecofleeti teenusele on Keskkonnainspektsioonil igal hetkel olemas ülevaade, mis alused järve peal on ning kas rikutakse püügiaegade reegleid või mitte. Uus tehnoloogia võeti kasutusele vajadusest selgema ülevaate järgi – kui varem saadi täpset infot ainult kontrollreidide abil, siis nüüd on ülevaade igal hetkel olemas.

“Heameel on märkida, et kalalaevade GPS-jälgimise süsteem, mis on alles suhteliselt uus asi, toimis üllatavalt hästi.“

Aare Pai

Kalakaitseosakonna peainspektor
  • 256 veesõidukit on varustatud FleetCompete seadmetega
  • Paatide jälgimine reallajas
  • Alade jälgimine

Leiame teie ettevõttele sobiliku lahenduse

Aitame teid innovaatiliste lahendustega, et saaksite efektiivsemalt autoparki  ja liikvel olevat meeskonda juhtida. 

Teised kliendilood

KESKKONNAAMET

Ülevaade Fleet Complete'i teenust kasutavad enamasti erinevad neljarattalised sõidukid, aga teenus sobib hästi ka muudele motoriseeritud masinatele. Näiteks varustati 265 Peipsi järvel ametlikult kalapüügiga tegelevat veesõidukit Ecofleeti (uue nimega Fleet...

RMK

RMK-s töötab 700 inimest, kellest väga paljude töö hõlmab erinevate metsade ja külastuskeskuste vahel liikumist. Töötajatele, kelle töö seisneb metsas viibimises, olgu siis metsa majandamas, kasvatamas, korraldamas või hoidmas, on ametiautod igapäevased töövahendid. Kuid selleks, et autode kasutamine läbipaistev oleks, on RMK kasutusele võtnud GPS-sõidupäeviku. Ecofleeti (Fleet Complete) lahendus on peal ligikaudu 300 autol.

FIMA

J.R.

Ülevaade

FIMA on juhtiv nutikaid infrastruktuurilahendusi pakkuv ettevõte Balti riikides, mis on tegelenud suuremahuliste avaliku ja erainfrastruktuuri kaasajastamise projektidega ligi 30 aastat. End selliselt positsioneeriv ettevõte peab rakendama kaasaegseid ja innovatiivseid tehnoloogiaid ka ettevõttesiseselt. Heaks näiteks on siin Fleet Complete’i lahendus sõidukipargi haldamiseks nii sõidu- kui raudteedel.

Sõidupäevikud täidavad end ise otsekui võluväel

Tehnoloogilist innovatsiooni rakendades pakub FIMA oma klientidele lahendusi info- ja kommunikatsioonitehnoloogia, turvalisuse, automatiseerimise, ehituse infrastruktuuri, transpordi ja energia vallas. FIMA peakorter asub Leedus, Vilniuses, ning tütarfirmad paiknevad Lätis ja Poolas.

„Ettevõttel on Leedus umbes 200 töötajat. Meie töö eripäraks on asjaolu, et meil tuleb pidevalt üle kogu Leedu reisida: paigaldame turvasüsteeme riigipiirile, hooldame elektrivõrgustiku objektide turvasüsteeme, kaasajastame raudteeinfrastruktuuri jne. See tähendab, et meie insenerid, projektijuhid ja ülevaatajad on pidevalt sõidus,“ kommenteeris Justinas Grigaliūnas, FIMA teeninduskeskuse juht.

 

FIMA_Fleet Complete_Fleet Manager

Nii paljude ettevõtte autode kasutajate puhul on äärmiselt oluline pidada arvet igapäevatoimingute üle, täita sõidupäevikuid ja neid ka hallata. Kõigepealt tuleb töö ära teha töötajatel endil ja seejärel kontrollib info üle raamatupidaja.

„Sõidukipargi haldamiseks ja eriti sõidupäevikute koostamiseks kasutasime meie jaoks varasemalt loodud süsteemi. Kõik ettevõtte autosid kasutavad töötajad pidid seda süsteemi iga kuu kasutama ja sisestama sinna info selle kohta, kuhu nad olid reisinud, mitu kilomeetrit ja millisel eesmärgil läbinud. Kõik see oli väga aeganõudev: infot oli võimalik mitmeti tõlgendada ja seda pidi pidevalt üle kontrollima,“ kirjeldas Grigaliūnas ettevõtte lähiminevikku.

Tõenäoliselt unistasid paljud töötajad sellest, et sõidupäevikud end ise täidaksid. Nüüd on see unistus täitunud: FIMA autod on varustatud Fleet Complete’i lahendusega, mis võimaldab sõidukikasutuse raporteerimiseks luua automatiseeritud sõidupäevikuid.

„Oleme paigaldanud süsteemi enam kui sajale sõidukile. See kogub automaatselt andmeid läbitud kilometraaži, teekonna ja kütusepaagi jäägi kohta. Võrreldes seda bensiinijaamade kogutava kütuseostu infoga on meil võimalik tõhustada ettevõtte ressursside kasutust,“ kiitis Grigaliūnas uue lahenduse eeliseid.

FIMA_Fleet Complete Client_ Smart Solutions

 

Kümnete või sadade masinate haldamine on äärmiselt lihtne kui kasutada sobivaid tarkvaralahendusi, loe ka ABC rendi kogemusest.

Ta lisas, et üleminekul automatiseeritud transpordihaldussüsteemile on ettevõttel olnud kaks põhilist eesmärki: läbipaistvus ja tõhusus.

„Uus süsteem on võimaldanud meil optimeerida protsesse ja säästa aega, mis varem kulus sõidupäevikute täitmisele, kontrollimisele ja parandamisele. Oleme süsteemiga igati rahul, sest see on meie sisetoiminguid oluliselt muutnud ja lihtsustanud,“ võttis Grigaliūnas asja kokku.

„FIMA ostab meie teenust kasutusrendi ettevõtte kaudu koos sõidukirendi teenusega. Usume, et selline valik on ettevõttele mugav, kuna arved laekuvad ühest allikast koos autorendi ja hooldusteenustega. See on Fleet Complete’i, rendifirma ja FIMA kolmepoolse kokkuleppe tulemus,“ sõnas Tomas Stonys, Fleet Complete’i müügiprojektide juht.

Justinas Grigaliūnase sõnul võib praegune süsteem olla alles koostöö alguseks Fleet Complete’iga. Et veelgi parandada FIMA toimingute tõhusust, kaalutakse Fleet Complete’i süsteemi juurutamist FIMA olemasolevasse ressursside ja töö planeerimise süsteemidesse.

Fleet Complete’i lahendus teeb kindlaks raudteesõidukite asukoha

Lisaks autopargile on FIMA kasutanud Fleet Complete’i lahendusi raudteesõidukite asukoha määramiseks. See vajadus tekkis pärast ühise projekti elluviimist riigiettevõttega AB Lietuvos Geležinkeliai. Et töid läbi viia ja nende üle järelevalvet teostada, tuli osta raudteesõiduk. Hiljem tekkis vajadus selle asukohta määrata, mistõttu pöörduti taas Fleet Complete’i poole. Enne seda kasutati selliseid lahendusi ainult maanteesõidukite puhul ning see oligi esimene kord, kui seda rakendati ka raudteetranspordis.

FIMA_Fleet Complete_railroad cars

 

„Meie peamine vajadus oli määrata kindlaks raudteesõidukite asukoht. Me mitte ainult ei kasuta neid ise, vaid rendime neid ka välja, nii et peame teadma sõidukite asukohta, millal nad seisavad jõude ja millal töötavad. Me isegi kohandasime oma lepingu tingimusi klientidega vastavalt näitajatele, mida me jälgime ja mõõdame, mistõttu meil on väga lihtne kontrollida, kas raudteesõidukeid kasutati vastavalt lepingu tingimustele,“ sõnas Justinas Grigaliūnas.

„Meie klientide vajadused innustavad meid pidevalt arenema ja uusi lahendusi otsima. On imeline näha, kuidas meie lahendused oma eesmärki täidavad ja klientide tööd lihtsustavad,“ sõnas Tomas Stonys.

Täpsemat infot Fleet Complete’i lahenduste kohta leiate SIIT.

“Oleme paigaldanud süsteemi enam kui sajale sõidukile. See kogub automaatselt andmeid läbitud kilometraaži, teekonna ja kütusepaagi jäägi kohta. Võrreldes seda bensiinijaamade kogutava kütuseostu infoga on meil võimalik tõhustada ettevõtte ressursside kasutust.”

Justinas Grigaliūnas

Teeninduskeskuse juht
  • 200 töötajat
  • 100+ sõidukit

Leiame teie ettevõttele sobiliku lahenduse

Aitame teid innovaatiliste lahendustega, et saaksite efektiivsemalt autoparki  ja liikvel olevat meeskonda juhtida. 

Teised kliendilood

FIMA

Ülevaade FIMA on juhtiv nutikaid infrastruktuurilahendusi pakkuv ettevõte Balti riikides, mis on tegelenud suuremahuliste avaliku ja erainfrastruktuuri kaasajastamise projektidega ligi 30 aastat. End selliselt positsioneeriv ettevõte peab rakendama kaasaegseid ja...

J.R. Company GmbH

Ülevaade JR Company GmbH, mille peakontor asub Karlsdorfis, asutati 2002. aastal. Transpordiettevõte on UPS-i lepingupartner Steiermargi, Kärnteni ja Ida-Tirooli alates 2004. aastast. Ettevõttes on umbes 180 töötajat ja 120 sõidukit ning tegevusala on laienenud ja...

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

Teised kliendilood

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

L&L OILFIELD

Oil pump

Ülevaade

Ettevõte asutati 1972. aastal ja selle peakontor asub Lloydminsteris. L&L Oilfield on ehituse ja naftapuuraukude hoolduse valdkonnas turuliider. Ettevõtte edu aluseks on pühendunud ja andekad töötajad. Lisaks heale klienditeenindusele keskendub ettevõte ka mitmekülgsesse töötajate ohutusprogrammi, mis eristab teda teistest ettevõtetest.

“Kütusehind oli samuti üks murekoht. Meil on väga suur autopark ja iga kokkuhoitud dollar omab tähtsust.”

– Jack Reckwell

Väljakutse

L&L kliendid asuvad 100 km raadiuses ja seetõttu on väga oluline leida optimaalsed sõiduteekonnad, pakkudes samal ajal kiiret teenindust. Ettevõttel on 117 sõidukit, s.h. raskeveokid, kraanad ja sõiduautod. Nii suure autopargi haldamiseks vajas ettevõte tarkvaralahendust, mis aitaks tagada töötajate ohutuse ja aitaks sõidukite asukohta jälgida.

“Tänu sellele, et meil on ülevaade töötajate sõiduteekondadest, saame neil silma peal hoida, et tagada nende turvalisus teedel, mis on meie jaoks väga oluline.”

– Jack Reckewell

Kasu

Peale Fleet Complete’i tarkvaralahenduse kasutuselevõttu märkas juhtkond, et õnnetuste arv vähenes 15% võrra. Samuti on Fleet Complete aidanud neil kaitsta sõidukeid koguväärtuses $7,000,000. Hiljuti üks ettevõtte auto varastati ja tänu GPS-jälgimisseadmele leiti auto kiiresti üles ja ettevõte ei pidanud kannatama kahju.

 

Saame juhtida oma ettevõtet kindla teadmisega, et meie sõidukid on Fleet Complete poolt kaitstud.
Jack Reckwell

Operatsioonide juht
  • Ettevõte asutati 1972. aastal Lloydminsteris
  • 117 sõidukit
  • 15% vähem õnnetusi
  • Said kiirest jälile varastatud sõidukile

Leiame teie ettevõttele sobiliku lahenduse

Aitame teid innovaatiliste lahendustega, et saaksite efektiivsemalt autoparki  ja liikvel olevat meeskonda juhtida. 

More Case studies

L&L OILFIELD

Ettevõte asutati 1972. aastal ja selle peakontor asub Lloydminsteris. L&L Oilfield on ehituse ja naftapuuraukude hoolduse valdkonnas turuliider. Tänu Fleet Complete’i lahendustele on õnnetuste arv ettevõttes vähenenud 15% võrra.

EESTI TEED

J.R.

Ülevaade

Fleet Complete ja AS Eesti Teed* jätkasid mais 2018 juba seitse aastat kestnud koostööd, et aidata AS Eesti Teedel nutikate veebipõhiste GPS-lahenduste abil efektiivsemalt planeerida teehooldusi ja optimeerida teehooldusmasinate kasutamist. Fleet Complete-i lahendused aitavad automatiseerida igapäevaseid masinapargi (ligi 350 aktiivset sõidukit) haldamisega seotud tegevusi ning annavad reaalajas ülevaate vajalikest võtmenäitajatest, et teetööd ja hooldused saaksid õigeaegselt tehtud ja et Eesti teedel oleks mugav ning turvaline liigelda.

Kuidas jälgimisseadmed ja sensorid aitavad paremini teehooldusi planeerida?

Fleet Complete lahendused võimaldavad teehooldajatel reaalajas vaadata teehooldusmasinate asukohta ja sõitude ning tööde aruandeid veendumaks, et kõik teelõigud saavad õigeaegselt hooldatud. Paigaldatud sensorite abil jälgitakse, millised teelõigud on hooldatud: kas tee puhastamiseks on kasutatud sahkasid või on teid soolatud. Kõiki võtmenäitajaid on teemeistritel mugav ja lihtne reaalajas asukohakaardilt jälgida, et paremini tööd planeerida ja omada ülevaadet hooldatud ja hooldamata teelõikudest. Kõik hooldatud teelõigud joonistuvad kaardil välja rohelistena ja teed, kuhu teemeistrid veel jõudnud ei ole, on selgesti eristatavad punaste lõikudena. Vaadates lähemalt mõnda kindlat teelõiku, saab kaardilt välja lugeda, mis teehooldusi on antud teelõigul tehtud.

teehoolde_kaart_5

Süsteemi poolt loodavad aruanded võimaldavad lisaks analüüsida töödele kuluvat aega, juhtide sõidustiili ja kütusekulu, et efektiivsemalt planeerida töötajate tööaega ja optimeerida teehooldusmasinate kasutamist parema teenuse tagamiseks. Teehooldusmasinate tegevust on võimalik jälgida nii reaalajas kui ka teha väljavõte varasematest sõitudest, et paremini analüüsida ja võrrelda erinevatel ajaperioodidel samade teelõikude hooldamiseks kuluvaid ressursse.

Kuidas talvisel ajal kindel olla, et teed ei ole libedad?

Fleet Complete süsteemi on liidestatud maanteede haardeteguri mõõtmise seadmed, mis võimaldavad talvisel ajal kontrollida, kas teede libedus on vastavuses Maanteeameti poolt seatud nõuetele. Mõõtmistulemused on jälgitavad reaalajas läbi veebirakenduse asukohakaardilt. Libedad teelõigud joonistuvad välja punaste lõikudena, mistõttu on neid lihtne tuvastada. Saadud informatsioon võimaldab saata probleemsetesse kohtadesse täiendavad hooldusmasinad ja edaspidi antud teelõikudele juba teadlikult rohkem tähelepanu pöörata.

Vaata ka videost, kuidas Fleet Complete aitab talvistest teehooldetöödest ülevaadet saada.

*AS Eesti Teed

AS Eesti Teed on asutatud aastal 2012 valitsuse poolt seni tegutsenud viie teehooldele spetsialiseerunud  ettevõtete AS Pärnumaa Teed, AS Tartumaa Teed, AS Võrumaa Teed, AS Virumaa Teed ja  AS Saaremaa Teed liitmise tulemusena. Täna on AS Eesti Teed kombineeritud teede ehituse ja korrashoiuettevõte, kelle hooldada  riigimaanteed Lääne-Virumaal, Saaremaal, Võrumaal, Tartumaal ja Harjumaal (Keila piirkond). Ettevõttes töötab ligikaudu 250 inimest. Lisainformatsioon: www.eestiteed.eu

  • Ligi 350 aktiivset sõidukit
  • Teehoolduse planeerimine

Leiame teie ettevõttele sobiliku lahenduse

Aitame teid innovaatiliste lahendustega, et saaksite efektiivsemalt autoparki  ja liikvel olevat meeskonda juhtida. 

Teised kliendilood

EESTI TEED

Ülevaade Fleet Complete ja AS Eesti Teed* jätkasid mais 2018 juba seitse aastat kestnud koostööd, et aidata AS Eesti Teedel nutikate veebipõhiste GPS-lahenduste abil efektiivsemalt planeerida teehooldusi ja optimeerida teehooldusmasinate kasutamist. Fleet Complete-i...

LT ENERGY SERVICES

Ülevaade

LT Energy Services loodi 2007. aastal kogenenud ekspertide poolt. Ettevõte tegeleb energia sektori jaoks vajalike seadmete rendiga. Ettevõte kasvas kiiresti ja laiendas tegevust erinevates osariikides. Kokku haldavad nad 275 masinat ja 68 sõidukit.

LT Energy Services eesmärgiks on kindlustada töötajate turvalisus objektidel ja pakkuda neile kaasaegseid töövahendeid, et panustada ettevõtte kiiresse kasvu.

“Me haldame väga kalleid seadmeid ja meie jaoks on oluline, et need on kaitstud. Maksame seadme eest keskmiselt $10,000 – $200,000 ja Fleet Complete teenused on igati vajalikud.”

– Chad Jackson

Väljakutse

Ettevõtte tegutseb konkurentsitihedal turul, kus kiire reageerimine klientide murdele on oluline. On oluline, et teenindusmeeskond jõuaks kliendini õigeaegselt. Varasemalt oli ettevõttesiseselt väga palju kõnesid erinevate inimeste vahel ja seetõttu tunti vajadust protsessi lihtsustada. Samuti sooviti leida lahendus, mis tagaks meeskonnaliikmete turvalisuse. LT Energy Services vajas usaldusväärset jälgimise ja raporteerimise tarkvara, mis muudaks ettevõtte protsesse lihtsamaks. Samuti soovis ettevõte jälgida lisakulu tekitavaid juhtumeid, nagu kiiruseületused, rehvide kulutamine, suurenenud kütusekulu.

Lahendus

Chad Jackson lisas, et investeering Fleet Complete tarkvarasse on igati ära tasunud. LT Energy Services võttis kasutusele 275 vara jälgimise seadet ja 53 sõidukite jälgimise seadet, et omada reaalajas ülevaadet sõidukite ja seadmete asukohast. Tänu meie lahendusele saab ettevõte jälgida 275 seadet ühelt ekraanilt.

Fleet Tracker MGS200 ja Asset Tracker AT1000

Sõidukite jälgimise lahenduse abil on ettevõttel ligipääs ärikriitilistele andmetele ja ülevaade sõiduki kiirusest, aku seisukorrast, mootori töökorrast ja diagnostikast.

“Kui kliendid rendivad meie seadmeid, ootavad nad parimat teenindust. Mõnikord tuleb ette tehnilisi rikkeid ja meile helistavad vihased kliendid, kes soovivad, et nende seadmed parandatakse kiiresti. Meie jaoks on oluline, et õigete teadmistega lähedal olev tehnik jõuaks kohale nii kiiresti kui võimalik.”

– Chad Jackson

Fleet Complete lahendused muutsid lihtsamaks kommunikatsiooni dispetšerite ja juhtide vahel ja kiirendasid kliendini jõudmise aega.

Selge ülevaade, kus autojuhid parajasti asuvad ja kas nad on hõivatud või mitte ning kui kaua neil kulub objektile jõudmiseks, on aidanud dispetšeritel jagada tööülesandeid parimal võimalikul viisil, säästes töötajate sõiduaega ja ettevõtte kulusid. Samuti on ettevõttel olemas digitaalsel kujul vajalikud vormid ja aruanded hilisemaks raporteerimiseks.

Kasu

Fleet Complete võimaldab ettevõtetel nagu LT Energy Services kasutada tervikliku süsteemi, mis võimaldab neid efektiivsemalt tööd korraldada.

“Juhid teavad, et meil on ülevaade sõiduki kasutamise kohta ja see on muutnud nende sõidustiili ökonoomsemaks.”

– Chad Jackson

LT Energy juhid sõidavad enamasti üksinda ja nende ohutus on ettevõtte jaoks väga oluline. Omades reaalajas ülevaadet, kus sõidukid asuvad, võimaldab õnnetusjuhtumi korral kiiret reageerimist. Samuti märkas juhtkond, et juhtide sõidukäitumine on peale Fleet Complete lahenduse kasutuselevõtmist tunduvalt paranenud ja kütusekulu on märgatavalt vähenenud.

Fleet Complete aitab meil proaktiivselt ennetada vargusi. Fleet Complete oli parim valik.
Chad Jackson

HSE direktor
  • Loodi 2007. aastal Houstonis
  • Spetsialiseerub seadmete rentimisele elektrienergia ja gaasi tegevusvaldkonnas
  • Omab 275 seadet vara jälgimiseks ja 68 seadet sõidukite jälgimiseks
  • Ülevaade ühel platvormil
  • Tõhusamad protsessid
  • Kiiruseületamised maanteedel on vähenenud

Leiame teie ettevõttele sobiliku lahenduse

Aitame teid innovaatiliste lahendustega, et saaksite efektiivsemalt autoparki  ja liikvel olevat meeskonda juhtida. 

Teised kliendilood

LT ENERGY SERVICES

LT Energy Services loodi 2007. aastal kogenenud ekspertide poolt. Ettevõte tegeleb energia sektori jaoks vajalike seadmete rendiga. Ettevõte kasvas kiiresti ja laiendas tegevust erinevates osariikides. Kokku haldavad nad 275 masinat ja 68 sõidukit.

BOFTEL

boftel

Ülevaade

Telekommunikatsiooniteenuseid pakkuv Boftel Estonia OÜ võttis uue nimega Fleet Complete’i teenuse kasutusele, et autopargi toimimisest paremat ja selgemat ülevaadet saada ning sellega ka kulusid kokku hoida.

Ettevõttel on pea poolsada autot ja sellise suurusega autopargi haldamine ilma ülevaatliku süsteemita on väga ebaefektiivne. Fleet Complete abil on kõik Boftel Esonia OÜ sõidukid kaardil reaalajas näha, kliendi juurde saab alati saata lähima vaba sõiduki.

“Klientide vaates lühenes väljakutsetele reageerimise aeg ja hilisem aruandlus on GPSi põhine, mis omakorda välistab hilisemad arusaamatused tööajaarvestuses. Ecofleet aitas kulusid märgatavalt kokku hoida ja investeering tasus ennast juba väga lühikese ajaga ära.”

– Gennadi Gutnitsenko

“Fleet Complete aitas kulusid märgatavalt kokku hoida ja investeering tasus ennast juba väga lühikese ajaga ära.”

Gennadi Gutnitsenko

Boftel
  • Kiirem reageerimine klientide väljakutsetele
  • Selge ja läbipaistev aruandlus tööajaarvestuses
  • Kulude kokkuhoid

Leiame teie ettevõttele sobiliku lahenduse

Aitame teid innovaatiliste lahendustega, et saaksite efektiivsemalt autoparki  ja liikvel olevat meeskonda juhtida. 

More Case studies

BOFTEL

Telekommunikatsiooniteenuseid pakkuv Boftel Estonia OÜ võttis Ecofleeti (uue nimega Fleet Complete) teenuse kasutusele, et autopargi toimimisest paremat ja selgemat ülevaadet saada ning sellega ka kulusid kokku hoida.

G4S

J.R.

Ülevaade

Turvateenuseid pakkuv G4S jälgib Fleet Complete abil oma patrullsõidukeid ja pakub auto jälgimise võimalust ka oma klientidele. Turvateenuste puhul on väga oluline omada ülevaadet, kus kõik patrullautod hetkel asuvad – ilma selleta ei saa pakkuda kliendile piisavalt kvaliteetset teenust ja kiiret reageerimisaega.

Fleet Complete süsteemis saab G4S alarmi korral leida asukohale lähima vaba patrullsõiduki ja tänu sellisele optimeeritud tegevusele jõuab turvafirma töötaja kohale minimaalse ajaga.

G4S teenusejuht Reiko Tääker: “Sõidukite turvaline juhtimine ja jälgimine on meie äri seisukohast väga oluline. Paindliku ja usaldusväärse koostööpartnerina on Fleet Complete loonud meile tööriistad, mille abil saame pakkuda optimaalseid lahendusi ka oma klientidele.“

 

Sõidukite turvaline juhtimine ja jälgimine on meie äri seisukohast väga oluline. Paindliku ja usaldusväärse koostööpartnerina on Fleet Complete loonud meile tööriistad, mille abil saame pakkuda optimaalseid lahendusi ka oma klientidele.

Reiko Tääker

G4S teenusejuht
  • Patrullautode asukoht
  • Aitab leida lähima patrulliauto

Leiame teie ettevõttele sobiliku lahenduse

Aitame teid innovaatiliste lahendustega, et saaksite efektiivsemalt autoparki  ja liikvel olevat meeskonda juhtida. 

Teised kliendilood

G4S

Ülevaade Turvateenuseid pakkuv G4S jälgib Fleet Complete abil oma patrullsõidukeid ja pakub auto jälgimise võimalust ka oma klientidele. Turvateenuste puhul on väga oluline omada ülevaadet, kus kõik patrullautod hetkel asuvad - ilma selleta ei saa pakkuda kliendile...

ROHELINE LAINE

J.R.

Ülevaade

Just nagu Taxify või Booking.com muutsid muidu vaeva nõudvad tegevused targa tehnoloogia abil kiiremaks ja mugavamaks, saab nutika lahenduse abil ettevõtte tööülesannete haldamise viia täiesti uuele tasemele.

Roheline Laine OÜ tegutseb 2002. aastast, pakkudes kahjukäsitluse ja 24h hädaabi teenuseid terves Euroopas. Teenindatavate kaubamärkide seas on tuntuimad SOS International, Ergo, Seesam, Gjensidige Baltic, PZU, Swedbank, DNB, LHV, Mercedes-Benz, Jeep, Lancia, Citroën, Hyundai, KIA, Iizi jpt. Aastaga registreeritakse Baltikumis üle 13 000 kahjukäsitluse kaasuse ja aidatakse üle 18 000 teele jäänud hädalise. Sellises mahus kaasuste haldamine on töömahukas ülesanne, kus protsessi optimeerimine annaks märkimisväärse tulemuslikkuse kasvu.

Kuidas toimub kahjukäsitluse protsess?

Roheline Laine vastab kliendi esmasele kõnele, nõustab teda ning saadab vajadusel garanteeritud aja jooksul kohale operatiivsõiduki, et fikseerida olukord ja süülisus. Sündmuspaigal tehakse vajalikud ekspertiisid, kogutakse kokku vajalikud kahjumaterjalid. Seejärel peab info jõudma Rohelise Laine kontorisse, et saaks juhtumi registreerida üleriiklikusse infosüsteemi.

Kuni telemaatikalahenduse kasutuselevõtuni liikus info registreerimist vajavate sündmuste kohta peamiselt telefoni teel. Klienditeenindajal oli tihti kasutusel mitu töövahendit: GPS navigatsiooniseade leidmaks õige sündmuspaik, sülearvuti, fotoaparaat. Sündmuspaigal koostatud aruanded ja fotod tuli füüsiliselt kontorisse viia, et juhtum registrisse kanda. Arhailine protsess oli ajamahukas ja aeglane. Üsna kiiresti sai selgeks, et selline töövoog ei ole jätkusuutlik ning asuti otsima tõhusamat lahendust.

Fleet Complete müügijuhiga konsulteerides kirjeldati ära kogu protsess ning selle probleemsed kohad. “Avaldas muljet, et ei müüdud lihtsalt tarkvara, vaid keskenduti meie äriprotsessidele ja pakuti just meie ettevõttele sobiv lahendus,“ kirjeldas Rohelise Laine kahjukäsitluse ja juhtimiskeskuse osakonna juht Martin Netz. „Tulemuseks saime tahvelarvutist hallatava lahenduse, mis asendab telefonisuhtluse, fotoaparaadi, sülearvuti ja naviseadme.“

Fleet Complete mobiilsete tööülesannete haldus

Fleet Complete tootejuht Kalmer Kärblane selgitas: „Süsteem on lihtne: kui kontoritöötaja saab info uue töö kohta, sisestab ta oma arvutis selle Fleet Complete süsteemi ja määrab töö tegija – võib otsida näiteks sihtkohale kõige lähema vaba töötaja. Seejärel saab kahjukäsitleja oma nutirakendusse teate uue töö kohta ja saab Fleet Complete abil kohale navigeerida, kus ta täidab otse rakenduses kohandatud aruande, lisab sellele fotod ja vajadusel ka allkirja. Info liigub kohe Fleet Complete süsteemis kontoritöötajani, kes saab kaasuse registreerida – enam ei pea ootama, et keegi materjali kontorisse tooks ning käsitsi arvutisse sisestaks.“

Uudse lahenduse kasutamist soovitab Martin Netz julgelt ka teistele: „Meie aruannete koostamine muutus välitööde puhul automaatseks ja nende kontroll kergemaks. Samuti kasvas info liikumise kiirus ja tänu sellele meie võimekus kiiremini reageerida, pakkuda paremat teenust ning vähema aja jooksul rohkem tööd ära teha.“

Sarnane vajadus on paljudel ettevõtetel

Fleet Complete tootejuhi Kalmer Kärblase sõnul on selline vajadus paljudel ettevõtetel. „Näiteks liftide ja muude tehnosüsteemide hooldusmehed, koristusfirmad ja müügiesindajad saaksid oma tööprotsessi sama lahendusega palju selgemaks ja konkreetsemaks muuta. Lahendust saab kasutada ka alltöövõtjatele tööülesannete saatmiseks. Kasvab info liikumise kiirus ja ettevõte on efektiivsem. See positiivne muutus tähendab kohe ajalist ja rahalist võitu.“

Meie aruannete koostamine muutus välitööde puhul automaatseks ja nende kontroll kergemaks. Samuti kasvas info liikumise kiirus ja tänu sellele meie võimekus kiiremini reageerida, pakkuda paremat teenust ning vähema aja jooksul rohkem tööd ära teha.

 

 

 

Martin Netz

Rohelise Laine kahjukäsitluse ja juhtimiskeskuse osakonna juht
  • Mobiilsed tööülesanded
  • Lihtsustab aruannete täitmist

Leiame teie ettevõttele sobiliku lahenduse

Aitame teid innovaatiliste lahendustega, et saaksite efektiivsemalt autoparki  ja liikvel olevat meeskonda juhtida. 

Teised kliendilood

ROHELINE LAINE

Ülevaade Just nagu Taxify või Booking.com muutsid muidu vaeva nõudvad tegevused targa tehnoloogia abil kiiremaks ja mugavamaks, saab nutika lahenduse abil ettevõtte tööülesannete haldamise viia täiesti uuele tasemele. Roheline Laine OÜ tegutseb 2002. aastast, pakkudes...

G4S

Ülevaade Turvateenuseid pakkuv G4S jälgib Fleet Complete abil oma patrullsõidukeid ja pakub auto jälgimise võimalust ka oma klientidele. Turvateenuste puhul on väga oluline omada ülevaadet, kus kõik patrullautod hetkel asuvad - ilma selleta ei saa pakkuda kliendile...