Tööülesannete juhtimine alates 9,90€/ kuu
Jagage tööülesandeid otse töötaja mobiili paari sekundiga!
TÖÖÜLESANNETE DIGITAALNE JUHTIMINE – JAGAGE ÜLESANDED OTSE TÖÖTAJA MOBIILTELEFONI PAARI SEKUNDIGA
Telefoni teel ülesannete jagamine on tülikas ja tihti ei jõua vajalik informatsioon inimesteni õigeaegselt, mis omakorda tähendab, et teenused hilinevad. Meie tööülesannete haldamise lahenduse abil saate ülesandeid jagada mugavalt läbi mobiilirakenduse. Lisaks on teil ülevaade töötajate asukohast, mis võimaldab ülesandeid jagada tõhusamalt.
EFEKTIIVNE PLANEERIMINE
Planeerige tööülesandeid ja tööjõudu ette. Töötajatel on selge ülevaade, mis tööülesandeid neil täita tuleb ja millal ülesannete täitmisega alustada.
AUTOMAATSED TEAVITUSED TÖÖDE EDENEMISEST
Teil on reaalajas ülevaade pooleliolevatest ja lõpetatud töödest ning kõik teavitused jõuavad teieni mugavalt läbi mobiilirakenduse.
TÖÖÜLESANNETE LOOMINE TÖÖTAJA POOLT
Töötajad saavad endale ka ise tööülesandeid luua. See võimaldab paremini tööaega arvestada juhtudel, kui ettevõttes ei ole eraldi kontoritöötajat, kes ülesandeid jagab.
PARIM LAHEDUS LIIKUVALE TÖÖJÕULE
Töötajad ei pea tööülesannete saamiseks enam kontorisse sõitma ja seeläbi väheneb nii kütusekulu kui ka tööaeg. Töötajatel on nutirakenduses ülevaade neile määratud töödest ja kolleegide asukohast, mistõttu saavad nad oma päeva paremini planeerida. Lisaks saavad nad rakenduse abil arvutada optimaalseima teekonna sihtkohta jõudmiseks. Lahendus on sobilik nii 3 kui ka 1000 kasutajaga ettevõttele.
PABERIVABA LAHENDUS
Kogu dokumentatsioon, nagu tööaeg, kütusekulu, üleandmis-ja vastuvõtuaktid on ühes süsteemis digitaalsel kujul. Erinevaid raporteid on kuupäevade või töötajate kaupa lihtne otsida ja alla laadida.
EFEKTIIVSEM RESSURSSIDE KASUTUS
Saate tööülesandeid jagada lähtuvalt töötaja asukohast ja planeerida tööülesandeid ning tööjõudu ette. Samuti saate luua korduvaid tööülesandeid.
MUGAV TÖÖAJA ARVUTUS
Saate automatiseerida tööaja arvestuse ja teil on täpne ülevaade erinevate tööülesannete täitmisele kulunud ajast.