Ecofleet Blog

Look here for inspirational, cost saving, and money making updates!

Feature Post

FIMA

FIMA

Ülevaade FIMA on juhtiv nutikaid infrastruktuurilahendusi pakkuv ettevõte Balti riikides, mis on tegelenud suuremahuliste avaliku ja erainfrastruktuuri kaasajastamise projektidega ligi 30 aastat. End selliselt positsioneeriv ettevõte peab rakendama kaasaegseid ja...

read more
ROHELINE LAINE

ROHELINE LAINE

Ülevaade Just nagu Taxify või Booking.com muutsid muidu vaeva nõudvad tegevused targa tehnoloogia abil kiiremaks ja mugavamaks, saab nutika lahenduse abil ettevõtte tööülesannete haldamise viia täiesti uuele tasemele. Roheline Laine OÜ tegutseb 2002. aastast, pakkudes...

read more
Fleet Complete kasvas sel aastal 53%

Fleet Complete kasvas sel aastal 53%

Fleet Complete kasvas sel aastal 53% ja on üks kiiremini kasvavaid globaalseid telemaatikalahenduste pakkujaid. Berg Insight’i poolt koostatud aruande 13 väljaanne Autopargi juhtimine Euroopas ja 8 väljaanne Autopargi juhtimine Ameerikas tunnustavad Fleet...

read more
RMK

RMK

RMK-s töötab 700 inimest, kellest väga paljude töö hõlmab erinevate metsade ja külastuskeskuste vahel liikumist. Töötajatele, kelle töö seisneb metsas viibimises, olgu siis metsa majandamas, kasvatamas, korraldamas või hoidmas, on ametiautod igapäevased töövahendid. Kuid selleks, et autode kasutamine läbipaistev oleks, on RMK kasutusele võtnud GPS-sõidupäeviku. Ecofleeti (Fleet Complete) lahendus on peal ligikaudu 300 autol.

read more
BOFTEL

BOFTEL

Telekommunikatsiooniteenuseid pakkuv Boftel Estonia OÜ võttis Ecofleeti (uue nimega Fleet Complete) teenuse kasutusele, et autopargi toimimisest paremat ja selgemat ülevaadet saada ning sellega ka kulusid kokku hoida.

read more
SCANIA

SCANIA

Scania müügimeeskond saab meie süsteemi abil oma kliendid kaardile visualiseerida ning planeerida võimalikult optimaalseid teekondi – hoides kokku sõiduaega saab rohkem aega klientidega tegeleda. Nutirakenduse abil saab ettevõtte andmebaasidest tulnud kliendiinfo kiirelt ette kuvada – lisaks kohtumise ja asukohainfole saab pilgu peale heita näiteks varasematele kohtumistele, tehingutele ja makseajaloole. Pärast kohtumist saab kokkulepped ja muu info läbi nutirakenduse kliendihaldustarkvarasse saata.

read more